[Dev] Ilustraciones del personaje GNU para Navidad e fin de año

Tiberiu C. Turbureanu tct at ceata.org
Thu Dec 12 06:42:05 GMT 2013

În 2013-12-12 05:54, coadde a scris:
> PD: Las caricaturas de Navidad con ilustraciones del personaje GNU,
> está
> disponible en:

Felicitări! Arată grozav. :-)

Lipsește, însă, un „t” și este în plus un „s”. Legăturile corecte sunt
acestea:

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Gnu_christmas_card_cartoon_1.png
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Gnu_christmas_card_cartoon_2.png
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Gnu_christmas_card_cartoon_3.png

> http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Gnu_chrismas_card_cartoons_1.png
> http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Gnu_chrismas_card_cartoons_2.png
> http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Gnu_chrismas_card_cartoons_3.png
>
> Son 3 ilustraciones con la asignatura de "Crazy Bro !", que es la firma
> que nos representa a nosotros 3, mi padre, mi hermano y yo.

Superb. Mulțumim și pentru că ați pus sursele acestor desene,
disponibile la aceste adrese:

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:GNU_Christmas_card_cartoon_1.xcf
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:GNU_Christmas_card_cartoon_2.xcf
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:GNU_Christmas_card_cartoon_3.xcf

Atenție! Formatele fișelor sunt XCF versiunea a 3-a, deci GIMP 2.6 nu le
va putea deschide:

„Eroare XCF: a fost găsită o versiune nesuportată 3 de fișier XCF”

Ați putea să puneți și fișele salvate în versiunea anterioară de XCF, ca
să poată fi deschise și în GIMP 2.6?

Mulțumesc anticipat,

--
Tiberiu C. Turbureanu
Președinte, Fundația Ceata

Susții libertatea artelor și tehnologiilor?
Înscrie-te ca membru! (http://ceata.org/%C3%AEnscrieri)